Kundtjänst

Vi hjälper dig med svar på dina frågor

Något du undrar över? Har något blev fel? Lugn, vi hjälper dig. Mejla oss på:

fraga@arborhide.se

Du kan också kontakta oss via DM på vår instagram eller facebook.

Vanliga frågor

Vi samarbetar med Qliro som erbjuder både faktura, delbetalning, kort eller swishbetalning. 

Om din beställning inte har skickats ännu kan du kontakta vår kundtjänst för att göra ändringar eller avbryta den.

Ibland blir det fel. Kanske har tekniken strulat, eller så har du råkat skriva fel mejladress. Skulle du sakna en bekräftelse, mejla oss på fraga@arborhide.se så hjälper vi dig.

Ja, om du vill byta en produkt kan du returnera den och lägga en ny beställning.

Om du inte är nöjd med din produkt kan du returnera den inom 30 dagar. Kontakta vår kundtjänst för vidare instruktioner. Produkten måste vara oanvänd och i originalförpackning.

Vi levererar direkt från vårt lager i Sverige men också från utvalda fabriker runt om i världen! Vi vill att du ska veta att vi ställer höga krav på våra leverantörer och kräver alltid att produkten är säker och framtagen på ett korrekt vis.

Att vi har flera lager, innebär att du kan få fler än en leverans av en order med två eller fler produkter i. Dock betalar du endast en fraktavgift. Vår leveranstid är 2-14 arbetsdagar.